6 savjeta za kampere prvi put direktno iz profesionalca | BA.burnbrightlove.com

6 savjeta za kampere prvi put direktno iz profesionalca

Odrastajući, imao sam snove da postane urednik i kreće u veliki grad. Bio sam sve o gradskom životu. Moj san je bio da jednog dana imate stan u Manhattanu Upper West Side i provodim svoje slobodno vrijeme u šetnji kroz Central Park i trenutno vintage dućana u Sohou. Pa, urednik dio mog san se ostvario.

Nešto čudno počelo događati kada sam otišao na koledž. Ja više ne želi putovati u NYC svaku priliku sam dobio. Bez uvrede u New York. To je fantastično, ali počela sam da shvatam to jednostavno nije za mene. Ja više ne čezne da se obučem do udariti se najnovije klubova i restorana. Umjesto toga, ja sam imao intenzivan, gotovo iskonski potrebu da izađe u prirodi. To je bio čudan potrebe. Na kraju krajeva, ja sam bio klinac koji bi udarac i vrišti svaki put roditelji su moja braća i ja kampiranje kad sam bio mali, ali je želja bila intenzivna, pa sam odlučio da to istraži. Počeo sam planinarenje - samo kratki šetnje na prvi, 2 milje, 4 milje. Onda malo duže - 6 kilometara, 8 milja. Navukla sam se. Biti na otvorenom počela postaje terapeutski, a ja ne mogu dobiti dovoljno.

Top Wilderness Survival Savjeti Iz zatvoreni Kid

Astronomija je ogroman moj hobi, a ja sam želio da se u astrofotografiju. Da bi se to, ja bi trebalo da logor, što je bilo prilično zastrašujuće za mene u tom trenutku. Kada sam prvi put kampovali, bio sam prilično prestravljen. Imao sam grupu prijateljstva sa mnom, ali su svi otišli na spavanje, a ja sam ostao do dobiti neke snimke galaksije. Svaki malo buke uplašio, ali kako je noć išao, imam više udoban i ubrzo shvatio da sam tek počinje doživotno ljubav prema prirodi.

Ubrzo sam se našao solo backpacking kroz zapadne i centralne Afrike nedeljama u isto vrijeme. Sada živim u Arizoni, a ja backpacking kroz planine i kanjone svakog vikenda. Tako mi vjerovati kad kažem da čak i ljudi potpuno novi u kampiranje i planinarenje mogu ući u to prilično lako.

Da vam uštedjeti puno muke, ja sam zaokružen neke od stvari koje želim sam znao prije nego što sam krenuo na svoju prvu avanturu na otvorenom.

1. Da, prenatrpanom

Ne treba ti tri različite opcije outfit. U stvari, ne morate iPad, šminka, četka za kosu, fancy PJs, pola lonce i tave iz vaše kuhinje i tri kante igračaka za djecu. Garantujem da nećete koristiti pola od toga kada se na kamp, ​​i to će samo postati gigant bol da sve vuku okolo. Spakovati Essentials i možda jedan ili dva udobnost stavke ako je to potrebno. Ti kampiranje pobjeći od svih nereda, tehnologije i praktičnost koje imamo u našim svakodnevnim životima, tako da prihvate jednostavnost.

Najbolje mjesto na Parcela šator na srednjem zapadu i Velikih jezera Regija

2. Ne treba tonu fancy proizvoda

Brendovi će pokušati da vam proda smiješno proizvode. Znaš one utakmice otporan na vodu koja košta $ 3.99? Pa, u slučaju da niste znali, upaljač koje već imate je otporan na vodu i savršeno sposoban paljenje vatre. A kad smo već paljenje vatre, preskočite skupo vatru starteri i ići za slobodnu opciju: kosu dlačice punjena u praznu cijev toalet papira. To je puno lakši (a time i lakše nošenje u ruksak), ništa ne košta da se i iskreno, radi bolje nego bilo koji kupovni požara starter sam ikada koristio. Vanjski trgovine će pokušati da vam proda fancy otiske staviti ispod šatora. Pro tip Kupiti neki Tyvek, smanjiti ga na veličinu šator i položite je ispod. To je mnogo manje težak, a dio troškova i štiti svoj šator na isti način na koji skupi otisak bi.

3. Vam treba neki fancy proizvode

Kvalitet opremu je važan. Kada sam prvi put počeo backpacking, mislio sam da mogu spasiti nekoliko dolara kupujući jeftino patike i jeftin ruksak. Na kraju 20-milju trek, ja sam izgubio četiri nokte i morala je da vidim kiropraktičara jer je moj ranac uzeo ozbiljan danak na ramenima i kukovima. Tako da ne, ne treba fensi stvari poput utakmice otporan na vodu, ali pazite da ovih pet stvari su visoke kvalitete i uklapaju ispravno:

• Ruksak
  • Patike / čizme
  • Podloga za spavanje
  • Šator
  • Vreća za spavanje

Vjeruj mi. Gubljenje nokte nije zabavno. Ulagati u kvalitetu brzini.

4. Početak mali

Vi ne želite da se milja u šumu, podesite svoj šator i shvatiti da si potpuno ne pripremljen za provesti noć vani. Dakle, početi u svom dvorištu. Spakovati sve što bi za pravu kampovanje, te da ga u svom dvorištu. Ako vam je potrebno za pokretanje u svoju kuću za nešto što ste zaboravili, da napomenem da bi tu stavku sa sobom kada kamp. Ako doneseš stavke s vama da niste završili koristite, ostavite ih kod kuće sljedeći put. Plus, to je odličan način da se naviknu na spavanje van dok je još bio u neposrednoj blizini zone udobnosti.

Ovo Family Camping Guide Will Make You Wish You mogao da spava pod zvijezdama Every Night

5. Izaberite svoj kamp mudro

Prvo, morate uzeti u obzir kakav kampiranju tražite. Jeste li u potrazi za vožnju do spot, iskrcati svoje stvari i postaviti? Treba li vam kamp sa kupaonicama ili si dole za kopanje mačka rupa? Svi kampovi nisu stvoreni jednaki, i što trebate učiniti vaše istraživanje unaprijed kako bi bili sigurni da si bira najbolje mjesto za vas i vašu obitelj ili grupu prijatelja. Evo nekoliko stvari koje treba uzeti u obzir pri odabiru vašeg kampa:

• Da li ima dovoljno ravnu površinu za šator (e).
  • Provjerite na vrijeme prije nego što odete i pobrinite se da imate odgovarajuću opremu za vremenske uvjete.
  • Pokušajte odabrati mjesto sa hladom i mekanom terenu. Uzmi od nekoga ko često logorima u Rocky Mountains - spava na stijenama sranje.
  • Biti blizu izvora vode može doći u jako zgodan

6. Etiquette pitanja

Naravno, ti si u pustinji, ali to nije izgovor da pustim sve uobičajene pristojnosti i poštovanja. Jedan od najvažnijih užasavajuće stvari koje sam naleteo je kampera koji ne poštuju na otvorenom. Tu je malo izreka da su svi kamperi, Backpackers i na otvorenom entuzijasta žive: ne ostavljaju traga. Jednostavno rečeno, to znači da kad napišite kamp, ​​trebalo bi izgledati baš kao što je bilo prije nego što je tamo. Ako ga pakuju u, spakovati ga. Ostavljajući smeće, hrane ili bilo koje vrste otpada je potpuno neprihvatljivo. Mi smo tako sretni da bi mogli istražiti ovaj prekrasan planet, a to je apsolutno neophodno (i drugih kampera) tretirati potpuno poštovanje.

Ovaj post je pod pokroviteljstvom Land Rover.

Povezane vijesti

5 preduzetnika dele svoje jutarnje rituale

Ujedinjene aviokompanije odbile su da se ukrcaju u putnikovo emotivno podrsku pauku

Zašto putovanje može biti takva noćna mora za žene veličine u plusu

Post Živeti

Ovaj slatki činiti sami dar očinskog dana je dovoljno lak za decu da pomognu

Složio sam se da budem saradnica sa deveruškom, ali ne mogu to priuštiti

7 unapologetički sjajnih Valentinovih poklona koje su pobedile Biti cool

50 genijalnih venčanih ideja iz pinterest

35 trgovina zatvoreno zahvaljujućem, tako da možete provesti odmor kod kuće

4 savjete za mladence od profesionalnog organizatora

Kako 5 žena zastupa vrstu seksualnog uznemiravanja koja je dobila otmicu

Važne vesti koje ste propustili zbog ovakvih bugarskih izbora

U.s. vojska zaustavlja izgradnju pristupnog pristaništa Dakota